Alweer een maand op het eiland! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Julia Been - WaarBenJij.nu Alweer een maand op het eiland! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Julia Been - WaarBenJij.nu

Alweer een maand op het eiland!

Door: Julia de Been

Blijf op de hoogte en volg Julia

18 September 2018 | Curaçao, Curaçao

De derde week op het eiland is alweer aangebroken. Ik heb besloten om niet meer per dag te gaan schrijven maar per gebeurtenis. Omdat ik niet elke dag wat meemaak aangezien ik 5 dagen per week gewoon stage loop! Er zijn afgelopen week veel dingen gebeurt die ik allemaal nog moet vertellen!

De maand september is aangebroken en dit is de warmste maand van het jaar, wat ook zeker meteen ze merken is! Wind stil en 30 graden.
Vrijdag 7 september had ik een vrije dag. In de avond hadden we met zijn allen de planning om naar de full moon party te gaan. Dit is een feestje op Kokomo beach die 1x in de maand is. Dus het leek ons leuk om hier bij te zijn. Iedereen was pas laat klaar met werken dus was onze planning om rond 1 uur te gaan. Het feestje duurde toch tot 5 uur dus tijd zat dachten we. Nou iedereen was gedoucht en omgekleed en klaar om te gaan! Maar toen voelde ik ineens iets aan mijn lip. Dus ik liep naar de spiegel om te kijken en heel mijn lip begon op te zwellen! Ik heb heel erg getwijfeld of ik mee zou gaan maar mijn huisgenoten zeiden als het echt niet gaat gaan we mee terug… dus ik met goede moed mee naar het feestje. In de auto nog met een theedoek en ijsklontjes tegen mijn lip aangezeten. Het was uiteindelijk een leuk feestje maar om 3 uur had iedereen het (gelukkig) wel gezien. De volgende ochtend werd ik wakker en had eigenlijk niet meer aan mijn lip gedacht totdat ik naar de spiegel liep en ik zag dat hij nog dikker was! Meteen mama om advies gevraagd natuurlijk

  • 18 September 2018 - 15:58

    Desiree:

    Hoi Julia,
    Hier wordt het al een stukje frisser,vooral in de ochtenden. Ik had daarstraks wel een foto gestuurd van papa in Stefan in het zwembad, maar ik waag mij er niet meer aan. Maar ik mis nog wel wat in je verhalen; namelijk het verhaal van je voet. Maar je hebt het advies opgevolgd van mijn zusjes en Bepanthen gekocht, hopelijk dat het een beetje mooi geneest. Nog 5 en een halve week en dan komen wij je kant op. Ben erg benieuwd naar je leven daar. Julia groetjes en we spreken elkaar vast nog.

    Groetjes en kusjes mama

  • 18 September 2018 - 17:24

    Ingrid Maas:

    Hey Julia,

    Leuk om weer wat van je te horen via de site.
    Nou vannacht gezien op de foto die je stuurde dat je wond er al een stuk beter uitziet.
    Wat mama zegt het wordt is zeker al een stuk kouder en het is echt niet meer gezond hoor om nog in een zwembad te duiken.
    Ik moet nog 1 nacht werken dus ik app je vannacht nog wel.
    Dikke kus Ingrid

  • 19 September 2018 - 06:24

    Nicole Akkermans:

    Hey Julia,

    Zorg dat je nu geen incidenten meer mee maakt anders neemt je ma je mee naar huis als ze op bezoek komt. Wel een pech zeg. Geniet maar van het weer als je vrij bent want hier gaat het na deze week echt een stuk naar beneden in temperatuur.
    Dag Julia. Dikke kus Nicole

  • 26 September 2018 - 18:25

    Marga:

    Ha die Julia,

    Lees je bericht net pas. Sorry..... Heb me net wel aangemeld zodat ik automatisch bericht krijg. Wat je allemaal meegemaakt hebt heb ik natuurlijk wel meegekregen! Pechvogel! Maar........ welk leuke selfie aan overgehouden. Haha.

    Nog effe en dan komen je pa en ma al die kant uit. En geloof me, moeders telt de dagen, ik bedoel uren, af.

    Nou Juultje de groeten uit een nog redelijk zonnig Nederland.

    Dikke knuffel van Marga en ook de groeten van Wim en Art!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Julia

Hier een blog over mijn stage in Curaçao

Actief sinds 23 Aug. 2018
Verslag gelezen: 855
Totaal aantal bezoekers 4002

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2018 - 12 Januari 2019

5 maanden op Curacao

Landen bezocht: